Ko klicni center dokaže, da je za nekatere segmente tudi lahko uspešen vir prodaje

Kljub temu da moje podjetje že vrsto let deluje pretežno na digitalnem marketingu razmišljam, da bi morda vseeno klicni center prevzel določen del prodaje. Bodimo realni, digitalizacija je danes obvezna in že nekaj časa pravzaprav je. Tisti, ki ne obstaja na spletu, pravzaprav ne obstaja. Vendar pa vseeno prihajam do spoznanja, da je splet posledično nasičen z vsem možnim in, da se počasi vračajo tudi že pozabljene metode prodaje. Ker je klicni center eden izmed takšnih metod, sem se odločila, da malce raziščem, kakšne so možnosti pri nas. Ali pravzaprav obstaja podjetje s takšno storitvijo oziroma ali bom morala to postaviti popolnoma sama.

Našla sem nekaj podjetij, ampak žal nobeno ne bi moralo prevzeti tovrstnega posla, saj ne izvajajo tovrstnih storitev za zunanja podjetja. Torej se moram odločiti, kako bom klicni center postavila sama. Po bolj podrobnem pregledu sem ugotovila, da bi bilo najbolj smiselno zaposliti dve osebi z predhodnimi izkušnjami, saj potrebujem nekoga, ki mi bo pomagal, da bi v nekem smiselnem času klicni center bil postavljen in bi tudi primerno deloval. V kolikor bi se načrt dokazal kot uspešen, pa bi seveda sledilo širjenje.

Pretekli so trije meseci in moram priznati, da je klicni center kar uspel. Morda ne toliko, kot sem pričakovala v tem času, ampak mi j v tej fazi dovolj, da vidim, da raste. Zagotovo se mi stroškovno ne bi izplačalo, da bi najela zunanji klicni center, ljub temu, da mi je na začetku to predstavljajo neko varnost v koliko načrt ne bi bil uspešen. Kot marsikakšen podjetnik se tudi jaz veselim novih stvari in hkrati tudi bojim. Se pa vedno podam na novo pot, ker vem, da ravno s tem rastem. Zelo sem vesela, da zunanji klicni center ni bil primeren zame, saj imam iz tega razloga v svojem podjetju sedaj simpatično ekipo, ki je poleg tega še uspešna.